More

Wady fabryczne

Samochody świata Toyota musi naprawić swoje wady fabryczne.
Toyota, która jest jednym z największych na świecie koncernów zajmujących się produkcja samochodów musi jak najszybciej naprawić swoje wady fabryczne, które zostały wykryte w kilku najpopularniejszych modelach. Do autoryzowanych serwisów tego producenta muszą się zgłosić właściciele trzynastu modeli japońskiego producenta. Największym zagrożeniem mogą dla kierowców okazać elementy układu kierowniczego oraz w przypadku hybryd elektryczne pompy układu chłodzenia. Jeśli chodzi o polski rynek akcja wymiany wadliwych elementów jest skierowana do dwunastu tysięcy samochodów. Sprawa w skali globalnej jest znacznie bardziej poważna. W samej Japonii jeździ ponad półtora milionów samochodów, które posiadają potencjalne wady konstruktywnej. W Stanach Zjednoczonych takich samochodów jest również duża ilość. Mowa jest o ponad sześciuset pięćdziesięciu tysiącach modeli japońskiego koncernu. Specjaliści uważają, że trzynaście marek Toyoty może mieć problemy z niewystarczającym utwardzeniem,które może doprowadzić do deformacji elementu łączącego wał kolumny kierowniczej z przekładnią kierownicy. Taki stan rzeczy może doprowadzić nawet do wypadku, a już na pewno do przyśpieszonego zużycia układu kierowniczego. W Polsce do autoryzowanego serwisu Toyoty powinny się zgłosić posiadacze egzemplarzy modeli Pris II oraz Avensis II. Konieczne jest to także w przypadku posiadaczy poprzedniej generacji modelu Corolla, który został wyprodukowany w latach 2001-2009. Wszyscy użytkownicy o problemach zostaną poinformowani listownie. Poprawa wszystkich usterek zajmie najwyżej sześćdziesiąt minut.
giler dna 50 forum opel fowizm tauriworld pikolo transport osnowa opony czym zajmuje się ekonomista

Najnowsze